Frakt, leveringsinformasjon, angrerett

GRATIS frakt ved bestillinger over 1000 kr. Ellers er fraktkostnad på 89 kroner innenlands.

Du mottar ordrebekreftelse etter endt bestilling og betaling. Varene sendes med Posten/Bring, normalt er Postens leveringstid 2-7 virkedager.

Vi er opptatt av kvalitet, men også av miljø og gjenvinning, så vi bruker ofte brukt emballasje og esker til forsendelse av varer.

BETALINGSALTERNATIV
Hos oss kan du enten betale med Paypal, eller direkte på bankkonto. Det siste gjelder de som er trygg på oss og vår levering.

BESTILLING FRA UTLANDET
For bestillinger utenfor Norge (også Svalbard og Jan Mayen) vil det være et frakttillegg på 249 kroner. Ordre til utland må betales med VISA eller Mastercard. Vi trekker fra moms på alle utgående bestillinger. Bestill da via lise@goldofitaly.no

PAKKEN BLIR LIGGENDE HOS POSTEN I MAKS 14 DAGER.
Hvis du ikke henter den ut i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. Vi belaster kunde med en avgift på 400 kr for uavhentede pakker. Avgiften dekker returfrakt og håndtering.

SKADE PÅ LEVERING
Dersom varen blir skadet ved levering skal dette meldes  helst på ankomstdagen via e-post til oss: lise@goldofitaly.no Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.

ANGREFRIST
Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

EVT. RETUR
Det er 14 dagers full returrett på alle varer som ikke har brutt forsegling uansett returgrunn. Send oss en epost og send varen tilbake til oss. Returkostnadene må betales av kjøper, vi henter ikke ut pakker som sendes i oppkrav. Vi overfører penger så fort vi har fått varene på lager på den konto som beløpet kom fra.

Hvis spørsmål kontakt: lise@goldofitaly.no